Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

«O Mάγος»

Δεν χρειάζεται να είσαι «μάγος» για να αντιληφθείς το...τι...θα γίνει.  ΗΔΗ άρχισε να «δείχνει»!!!
Ενθουσιάστηκα με την πρωτοβουλία των  «αγανακτισμένων» ( μιμούμενοι, όπως ΠΑΝΤΑ )...
Πήγα και εγώ στο Σύνταγμα γιατί ΚΑΙ εγώ είμαι αγανακτισμένος με το «Σύστημα», με την «πολιτική» έτσι όπως ασκείται στη χώρα μου εδώ και 50 χρόνια τουλάχιστον.
ΚΑΙ εγώ είμαι αγανακτισμένος με τον ΤΡΟΠΟ που διοικεί το πολιτικό σύστημα. Μια πολιτική «περιχαρακωμένη» σε ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΕΣ: ιδιοτελείς - γύρω απ΄τον συγγενικό τους ΙΣΤΟ -φιλικό τους ΙΣΤΟ και «γκομενικό» τους ΙΣΤΟ.
Μια πολιτική διαχρονική με «ΕΜΠΡΙΜΕ» χρώμα και πάντα η ίδια (με σπάνιες εξαιρέσεις ως οι ...κούροι).
Είδα στο Σύνταγμα, που πήγα για τρεις μέρες, μικρούς-μεγάλους-παιδιά-γυναίκες και χάρηκα.
Αναρωτήθηκα: μπας και αρχίζει να αλλάζει κάτι σ΄αυτή την κοινωνία;
Είδα συνθήματα χωρίς...«χρώμα» και ενθουσιάστηκα.
Είδα καθαριότητα εκ των...ενόντων και χάρηκα.
Είδα να απομονώνουν τους «εμπρηστές» (δια του...λόγου) που προσπαθούσαν να παρεισφρήσουν  ανάμεσα και...ΞΑΝΑ πήγα.
Πίστεψα πως ΚΑΠΩΣ έτσι ΙΣΩΣ αρχίσουν να αλλάζουν και άλλα σιγά-σιγά.
Για δέκα ημέρες η ΕΛΠΙΔΑ ήταν «διάχυτη» σ΄όλη τη ΧΩΡΑ...ώσπου...ήρθε η συγκέντρωση στα Προπύλαια με την παρουσία του Μίκη Θεοδωράκη!!!!!!!!!
Άρχισαν να με  «ζώνουν τα φίδια».
Τι...το 'θελε ο μεγάλος ΜΑΣ μουσικοσυνθέτης ?
Δεν χόρτασε παγκόσμια ΔΟΞΑ σαν συνθέτης???
Δεν γνωρίζει ότι θα τον ακολουθεί ο πολιτικός ΑΥΤΟχαρακτηρισμός του...«κολοτούμπα»???
ΓΙΑΤΙ...«χάλασε» την όμορφη, όπως διεγράφετω κίνηση των αγνών πολιτών??
ΣΑΝ...επόμενο...ΗΡΘΕ και η άλλη μέρα «κατάληψη» της Βουλής - «προπηλακισμένοι» βουλευτές - βρισιές...γεγονότα που ΔΕΝ ταιριάζουν σε ένα «κίνημα αγανακτισμένων πολιτών» που για
(3) τρείς ημέρες με «τράβηξε», με «κάλυψε», με έκανε να... ΕΛΠΙΖΩ.
Ταίριαζαν ΟΛΑ με το...«κίνημα» της κουλτούρας των «γνωστών - αγνώστων», με τα παιδιά
της κουκούλας.
Δεν ταίριαζαν ΟΛΑ με το «κοριτσάκι με τα σπίρτα» ΑΛΛΑ με την «γυναίκα με τη...μολότοφ» .
Φίλοι μου ΜΟΥ «κλέψατε» την ΕΛΠΙΔΑ . Εικόνα σου είμαι και σου μοίαζω.

ΚΚΕ (πολίτικη σχολή του ... ΟΧΙ ... αδερφέ).
ΠΑΝΤΑ το ίδιο : Αρνητικό - Δογματικό.
Ένα...παλιό...κασετόφωνο να παίζει την ΙΔΙΑ παλιά κασέτα...κοπιαρισμένη το 1917 και με ανίατη
πολιτική...επιπεφυκίτιδα !!!
ΣΥΡΙΖΑ : Ένας «κυνηγός» με...φελοκούμπουρο. Ένας «ψαράς» που καραδοκεί έξω απ' τα
«κλουβιά» της...ιχθυοκαλλιέργειας, για να «αρπάξει» κάνα...ψαράκι όταν κι όποτε τρυπήσει το
«δίχτυ» και...πεταχτεί έξω ο...σπάρος !!!!!
 ΛΑΟΣ : Ένας πανέξυπνος και καλλικέλαδος τροβαδούρος που με την...«Λαϊκή» μουσική που
«χαϊδεύει» τ' αυτιά ΟΣΩΝ...«λαγοκοιμούνται» ΩΣΠΟΥ να...ξυπνήσουν. Και μετά...μοναξιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: