Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΠΩΣ, Πρόεδρέ μου, ήρθε η ώρα (αντί να στενοχωριέσαι με την Μέρκελ, τον Τρισέ, τον Γιούνκερ) να...«ροβολήσεις» κατά Κίνα μεριά;;;

Σύντροφε Πρόεδρε, όταν φθάνει η κυρία Μέρκελ να λέει «ευθαρσώς» ήταν «επιπόλαιη απόφαση» να μπει η Ελλάδα στην ΟΝΕ και ο κύριος Σόϊμπλε ότι: « η Ελλάδα θα πρέπει να θυμάται ότι η αλληλεγγύη δεν είναι μονόδρομος» (μας είπε «αχάριστους» ο ΛΟΥΣΤΡΟΣ, όταν ξέρει καλά πως η χώρα του ΕΚΤΟΣ κάποιων τόνων χρυσού μας χρωστάει και...αίμα)
ΑΥΤΟ, για μένα, πάει να πει πως, οι «αποικιοκράτες» σύμμαχοί μας, μας οδηγούν αργά αλλά σταθερά στη χρεοκοπία.
Αδελφέ περνούν απ΄το μικρό μυαλό μου κάποιες αφελείς ίσως σκέψεις και προτάσεις και οφείλω να τις καταθέσω:

 
Φίλε Πρόεδρε όπως ΟΛΑ δείχνουν την Γερμανία (και την κάθε Γερμανία) εκείνο που την ενδιαφέρει είναι η «ευημερία» του Λαού της (και καλά κάνει)
Εκείνο που την ενδιαφέρει είναι να μην «πληρώνει», ΠΛΕΟΝ, ο Λαός τη την «κακοδιαχείριση» της Ελλάδας (και κάθε Ελλάδας). Και καλά κάνει.
Εκείνο που την ενδιαφέρει είναι να εξάγει τα άριστα (λόγω τεχνογνωσίας) προϊόντα τους.
Όταν έδιναν οι Τράπεζες της «αβέρτα» δάνεια και «πακέτα» στήριξης ΓΝΩΡΙΖΑΝ (και βοηθούσαν) ότι ο Έλληνας ΔΕΝ θα τα «έριχνε» τα λεφτά σε ΝΕΕΣ αναπτυξιακές «κατευθύνσεις» ΑΛΛΑ το 70% των χρημάτων αυτών θα πήγαινε σε αγορές Βιομηχανικών προϊόντων...ΤΟΥΣ!!!
'Ολοι οι «αποικιοκράτες» ΔΕΝ...εμφορούνται από...ΑΓΑΠΗ αλλά από...ΣΥΜΦΕΡΟΝ!!!
(Αμερικανοί, Άγγλοι, Γάλλοι, Γερμανοί)
Παραγνωρίζουν ΟΜΩΣ όλοι αυτοί, ίσως, ότι οι Ασιάτες, Κινέζοι-Κορεάτες κλπ, είναι θέμα χρόνου να αποκτήσουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και να ανταγωνιστούν τα Γερμανικά και λοιπά προϊόντα και...τότε...αν «πιάσουν» την ποιότητα και το «κόστος» (είναι δεδομένο ότι θα είναι το...μισό λόγω του 1,3 δις πληθυσμού και με 5 ευρώ μεροκάματο), θα τους...«στίσουν στον τοίχο» ΟΛΟΥΣ αυτούς!!!
Καταθέτω μια σκέψη, ένα συλλογισμό:
ΜΗΠΩΣ ο...Χότζα...τότε, στη φτωχή και πεινασμένη Αλβανία, που «ακούμπησε» στην Κίνα, μήπως λέω, ΔΕΝ ήταν «μαλάκας» αλλά...«οραματιστής» και τον...«πρόδωσε» ο χρόνος;
Πρόταση:
ΜΗΠΩΣ, Πρόεδρέ μου, ήρθε η ώρα (αντί να στενοχωριέσαι με την Μέρκελ, τον Τρισέ, τον Γιούνκερ) να...«ροβολήσεις» κατά Κίνα μεριά;;;
Εγώ στη θέση σου θα έκανα την υπέρβαση κι΄ας...μ' «έτρωγαν»!!! Θα πήγαινα ΜΟΝΟΣ μου σε εκείνον τον υπέροχο άνθρωπο τον Κινέζο και θα του έκανα «καθαρή» εξήγηση:
 Η χώρα μου είναι η «είσοδος» της Ευρώπης. Έχει: Λιμάνια-Νησιά-Ορυκτά-Ήλιο-Θάλασσα.
Έχει υπέρογκα χρέη (που ΠΟΤΕ δεν θα μπορέσει να «ξοφλήσει»)
Έχει στην «πλάτη» της αποικιοκράτες (εξελιγμένης μορφής) γιατί κάποιοι...κάποτε «έσκυψαν»
Γιατί απ' ότι ξέρεις «κανείς ΔΕΝ σου ανεβαίνει στην πλάτη ΑΝ...εσύ δεν...σκύψεις»
Έχει: Γείτονες που τους «βάζουν» και ενοχλούν...εκβιάζοντας!
Φίλε Κινέζε, ΕΛΑ να ΣΥΝ-εκμεταλλευτούμε το «οικόπεδο» που χάρισε ο Θεός στη Χώρα μου.

Ξεχρέωσέ με (αστείο ποσό για τους Κινέζους τα 400 δις €)

Εγγυήσου τα σύνορα μου (αφού ΔΕΝ τα εγγυώνται οι Ευρωπαίοι-που είναι ΚΑΙ...σύνορά ΤΟΥΣ)
Απάλλαξέ με, ΕΤΣΙ, απ΄τους Νεο-αποικιοκράτες που εκμεταλλεύονται (χωρίς το...ΣΥΝ) την πατρίδα μου και τον Λαό της δίδοντας ΜΑΣ...«χάντρες»...θεωρώντας μας...«μαύρους» μιας άλλης εποχής.

Λες...Πρόεδρέ μου να 'μαι Βλάκας που σκέπτομαι έτσι;

Ο πάντα φίλος σου

κι΄ας σε προβληματίζω

Δεν υπάρχουν σχόλια: