Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Μια ερώτηση

Μια ερώτηση σε ΣΑΣ αδέλφια...ΑΛΛΑ και σε κάποιους πολιτικούς «λεβέντες» που μου «κουνούν το δάκτυλο» καθημερινά στα κανάλια και στη Βουλή χωρίς ΝΤΡΟΠΗ, χωρίς ΦΙΛΟΤΙΜΟ και χωρίς να ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ

«ΕΧΩ» ένα μικρό εργοστάσιο, στην πόλη, που φτιάχνει «φανέλες και σώβρακα». Για 25 χρόνια δουλεύουν 10 οικογενειάρχες και τα «ψιλοφέρναμε» βόλτα.
Λόγω...κακής «διαχείρισης» των επί σειρά...διάφορων...«ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ» (αυτό φάνηκε μετά την περσινή Διεθνή Οικονομική Κρίση) διαπίστωσα, ο έρμος, πως είμαι «μέσα» (χρωστάω στις Τράπεζες) 3 εκατομμύρια ευρώ.
Αποφάσισα, ώσπου να δω τι θα κάνω, να...πετσοκόψω τα δώρα και το 10% των μισθών του προσωπικού. Και πάλι τα πράγματα...δύσκολα.
«Ξαφνικά» έρχονται κάποιοι...Σουηδοί και μου προτείνουν να αγοράσουν ένα «ξενοχώραφο» που έχω στο ορεινό Χωριό μου (είμαι...βλάχος) για να φτιάξουν, λέει, τουριστικά καταλύματα (50 για άτομα με ειδικές ανάγκες και 50 για άτομα με αναπνευστικά προβλήματα με πληρότητα 12 μήνες το χρόνο από Σουηδούς). Μου δίνουν σαν τίμημα 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Δημιουργούν δε και 30 θέσεις εργασίας στο...χωριό.
Μπαίνω σε δίλημμα με τα δυο του σκέλη:
α) ΑΝ το δώσω το «κωλοχώραφο»:
1. Δεν κλείνω το «εργοστάσιο»
2. Δεν απολύω τους 10 οικογενειάρχες
3. Ξοφλάω τις «Τράπεζες» και μένουν 500 χιλιάδες ευρώ
4. Γλυτώνω από κατάσχεση το σπίτι μου
5. Θα δουλέψουν στο χωριό 30 οικογένειες
6. Θα ΞΑΝΑδώσω τα δώρα και το 10% στους 10 εργαζομένους
7. Με τις 500.000€ θα αναβαθμίσω την επιχείρηση και θα είμαι πιο ανταγωνιστικός
8. Θα με...«εκτιμούν» και στο...χωριό και στην...πόλη

Σ' όλα τα πιο πάνω θετικά υπάρχει και ΕΝΑ αρνητικό:


Θα πουν στο χωριό «Για κοίτα τον...ρουφιάνο...πούλησε» τη ΓΗ σε ΞΕΝΑ συμφέροντα.
Βέβαια, εγώ «έκανα» κάτι που ΔΕΝ το ξέρουν. Υπέγραψα συμφωνία με τους Σουηδούς πως ΑΝ τους πουλήσω το «χωράφι» ΔΕΝ θα το...πάρουν στη Σουηδία!!!

και Β) ΑΝ δεν το δώσω το «κωλοχώραφο»
1. θα κλείσω το εργοστάσιο
2. Θα απολύσω τους 10 εργαζομένους
3. Θα μου κατασχέσουν οι Τράπεζες το σπίτι μου

Εδώ υπάρχει το...«θετικό» ότι ΔΕΝ θα πουλήσω ΓΗ σε ΞΕΝΑ...συμφέροντα.

Αν δεν μπορείτε ΕΣΕΙΣ αδέλφια να μου δώσετε απάντηση, θα παρακαλέσω να μου απαντήσουν:
1) Ο σύντροφος μου ο Γιώργος Παπανδρέου που έχει την «ευθύνη»
2) Ο Αντώνης Σαμαράς που αγωνιά και παλεύει για το...«βιός» των πολιτών και που έχει «ΤΡΟΠΟΥΣ» να τους σώσει (κάτι που στερείται ο Γιώργος Παπανδρέου...κατά που...λέει)
3) Η Αλέκα Παπαρήγα που ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και κατ΄αποκοπή αγωνιά-πονάει-υποφέρει για τον εργάτη, τον αγρότη, την νοικοκυρά, τον συνταξιούχο.
4) Ο Αλέξης ο Τσίπρας που ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εκπροσωπεί τους ΕΛΛΗΝΕΣ και ΞΕΝΟΥΣ αναξιοπαθούντες και κατατρεγμένους απ΄το «ανάλγητο»...ΚΡΑΤΟΣ.
και 5) Ο Γιώργος Καρατζαφέρης ο, όσο και εγώ, εκκλησιαζόμενος και εθνικόφρων, ασθμαίνως, αγωνιών για την Εθνική μας υπόσταση-ασφάλεια-ανεξαρτησία.
ΛΕΣ και εμείς οι υπόλοιποι (το 85% των Ελλήνων) αδιαφορούμε για ΟΛΑ τα πιο πάνω.

Βοηθήστε με! Τι να κάνω;;;



Δεν υπάρχουν σχόλια: