Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών

Τι εννοεί ο ποιητής; Σε τι συνεπάγεται αυτό; Κάντο πιο...λιανά...πιο...βλάχικα για να το καταλάβω και εγώ που δεν έχω «τελειώσει» το...Χάρβαρντ.
Εννοεί, ΜΗΠΩΣ, ότι απ΄τα 31 δις της «δόσης» τα 25 δις θα «πάνε» στις Τράπεζες (έχουν πάρει άλλα 150 δις πριν 2 χρόνια και μέχρι...χθες). Τι τα έκαναν; Μήπως τα «έδωσαν» με δάνειο 2% στις χιλιάδες ατομικές επιχειρήσεις (μαγαζιά τα λέμε στην Ελλάδα) για να ΜΗΝ κλείσουν; ΟΧΙ. Έκλεισαν.
Μήπως τα έδωσαν σε ΝΕΟΥΣ για να ανοίξουν σουβλατζίδικο ή να πάρουν πρόβατα ή να σπείρουν χωράφια με τόκο 2%; ΟΧΙ.
Μήπως τα έδωσαν στην «πλέμπα» με τόκο 15% σαν: εορτοδάνεια-διακοποδάνεια-αυτοκινητοδάνεια-καζινοδάνεια και καταξέσκισαν το 60% του Ελληνικού Λαού; ΝΑΙ.
Μήπως τα έδιναν σε εργολάβους που τους στοίχιζε 1000€ το μέτρο ο δρόμος πχ και το...χρέωναν 10.000€; ΝΑΙ.
Μήπως ιδιωτικοποίησαν το...ΚΕΡΔΟΣ και εθνικοποίησαν τη...ΧΑΣΟΥΡΑ; (την «πλασματική» ΧΑΣΟΥΡΑ που ΔΕΝ είχαν...ποτέ). ΝΑΙ.
Και μια ερώτηση στους Τραπεζίτες.
Δεν μου λέτε ρε;
Όταν πάρτε αύριο τα 25 δις απ΄τα 31 δις ποια αγορά θα βοηθήσετε; σε ποιους θα τα δώσετε;
Οι υπάρχουσες ΚΛΕΙΣΤΕΣ επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις προ του τάφου (εν δυνάμει κλειστές) ΟΛΕΣ χρωστάνε, ΟΛΕΣ είναι στον Τειρεσία και ΔΕΝ δικαιούνται να πάρουν Δάνειο;
ΠΩΣ και με ΠΟΙΟΥΣ, ρε, θα βοηθήσετε την...Ανάπτυξη;
Με τον Ελλάκτωρα, με την ΦΑΓΕ, με την Λάρκο, με τα Ελληνικά Πετρέλαια ή με τον Ελληνικό...Χρυσό;
Δώστε, σας παρακαλώ, μια απλή, χωριάτικη απάντηση για να καταλάβω κι΄εγώ που είμαι ή μάλλον που θεωρείτε...ΜΑΛΑΚΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: