Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Απάντηση που… Δεν… περιμένω


Έχω 50 χρόνια που… Ακούω από πολιτικούς Πως θέλουν… λέει… να «σώσουν» την Ελλάδα, Πως θέλουν… λέει… να ΜΑΣ… «σώσουν». Και ρωτάω (καλοπροαίρετα) από… ΤΙ… να μας «σώσουν». Από… ΠΟΙΟΥΣ… να μας… «σώσουν». Επειδή ΚΑΝΕΙΣ δεν… «μπορεί» ν’ απαντήσει προσπαθώ να «δω» από… ΤΙ… κινδυνεύω. Από… πόλεμο με τους Τούρκους;;; ΟΧΙ. Από… πόλεμο με τους Αλβανούς;;; ΟΧΙ Από… πόλεμο με τους βούλγαρους;;; ΟΧΙ Προφανώς όταν λένε πως θέλουν να ΜΑΣ «σώσουν»… πρέπει να εννοούν :

1) Απ’ το λαθρεμπόριο του πετρελαίου.

2) Απ’ τους… 17… μισθούς των υπαλλήλων των ελληνικών πετρελαίων.

3) Απ’ τους… 16… μισθούς των υπαλλήλων της Βουλής.

4) Απ’ τα… «καρτέλ» των Σούπερ Μάρκετς (π.χ. 3 Euro η «συγκεκριμένη Ελληνική φέτα στη Γερμανία, 4 Euro στην Ελλάδα)

5) Απ’ τους 2000 αστυνομικούς που φυλάνε νυν και τέως Υπουργούς- Βουλευτές- Προέδρους- Δημοσιογράφους- «σημαίνοντα» (τρομάρα… τους) πρόσωπα… ΌΤΑΝ τα… κλεφτρόνια (ντόπια και ξένα) μπαινοβγαίνουν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ στο σπίτι ΜΟΥ και δέρνουν, με βιάζουν, με κλέβουν και… αμα… λάχει με σκοτώνουν.

6) Απ’ τις… «εξεταστικές» επιτροπές που συστήνονται για να… «βρουν»… λέει… τους κλέφτες πολιτικούς.

7) Απ’ τους… καλόγηρους.

8) Απ’ τους ΚΛΕΦΤΕΣ των… δώρων ΜΟΥ.

9) Απ’ τους ΚΛΕΦΤΕΣ της… σύνταξης ΜΟΥ.

10) Απ’ τους ΚΛΕΦΤΕΣ του… χαρτζιλικιού που έδινα στα εγγόνια ΜΟΥ.

11) Απ’ τους ΚΛΕΦΤΕΣ που ΜΟΥ… ζητάνε και ΜΟΥ παίρνουν… «ενοίκιο» (λέγεται… χαράτσι… λέξη πλαστή Έλληνα… !!!) απ’ το σπίτι ΜΟΥ !!!

12) Από… Από…. Από… Από…. !!!!!!!!!

ΜΑ… «αγαπητοί» ΜΟΥ ΟΛΟΙ που… «έκαναν»… ΟΛΑ τα πιο πάνω.. είστε.. ΕΣΕΙΣ.

ΜΑ… «αγαπητοί» ΜΟΥ

ΓΙΑΤΙ…. ΜΕ… δουλεύετε;;;

ΓΙΑΤΙ…. ΜΕ… θεωρείτε μπαμπουίνο;;;

ΓΙΑΤΙ…. ΜΕ… θεωρείτε λευκό… Απάτσι;;;

Και τέλος…. ΓΙΑΤΙ… «ΡΕ» με θεωρείτε ΜΑΛΑΚΑ;;;

Αν, πράγματι, θέλετε να ΜΕ «σώσετε»… «ΡΕ»… «σώστε» ΜΕ από… ΣΑΣ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: