Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Προς ΣΥΡΙΖΑ


Το πολιτικό πολυκατάστημα που «εκπροσωπεί»… αποκλειστικά τον Έλληνα αριστερό.

ΠΌΤΕ θα αρχίσει να «εκδίδει» πιστοποιητικά αριστερής νομιμοφροσύνης και σε… ΜΑΣ;;; Τα πρώτα τα έδωσε στους «πονεμένους» μετανάστες της ΥΠΑΤΕΙΑΣ που.. «κάποιοι» έφεραν απ’ την Κρήτη. Στα παιδιά που… «πέρασαν» (συμπτωματικά) έξω από «κάποια» MARFIN κι… «άφησαν»… ΝΕΚΡΟΥΣ!!! Στους «αριστερούς» που αγανάκτησαν με την δολοφονία του Γρηγορόπουλου και «περνούσαν» (συμπτωματικά) δίπλα απ’ τα μαγαζιά που καίγονταν ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ στο κέντρο της Αθήνας… ΤΟΤΕ…. κάποιον Δεκέμβρη. Προσπαθείτε, αντράκια μου, να μας… διδάξετε… τη… Δημοκρατία ΣΑΣ με τον ΠΑΝΤΑ «συνοφρυωμένο» και εκνευρισμένο Δημητράκη που παίρνει «σβάρνα» τις T.V. και τα ραδιόφωνα μαζί με τον μέγιστο εργατολόγο, τέως «συνεργάτη» και συμπαρουσιαστή του… «Βασιλάκη… Καϊλα», τον «πάμφτωχο» Αλέξη Μητρόπουλο που… ΔΕΝ… «του κάτσε» το ΠΑΣΟΚ και λάκιξε, προαναγγέλλοντας «κινητοποιήσεις» και μαζί με τον Λαφαζάνη «Δίνουν» όπου βρεθούν και όπου σταθούν το… «ΣΤΙΓΜΑ» της αντιπολιτευτικής τακτικής του «αριστερού» ΣΥΡΙΖΑ… «Στα… Κεραμίδια». Θα ‘θελα να ήξερα αντράκια μου: ΣΑΣ… βίασε… το παιδί κανείς απ’… ΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ… έδειρε… κανείς απ’… ΑΥΤΟΥΣ;; ΣΑΣ… «τρομοκράτησε», περνώντας, απόγευμα από.. Ευριπίδου, από… Σωκράτους, από… Πλατεία βαθή, από…, από…, από…, κανείς απ’… ΑΥΤΟΥΣ;;;;;;

Για… μαζέυτε τους λίγο ρε παιδιά, εκεί στο «ιδιοκτήτο» της Κουμουνδούρου , γιατί τελευταία είδαν το μπόι τους στην σκιά τους το απόγευμα και νόμισαν πως είναι… πέντε μέτρα!!! ΑΣ μην ξεχνούν βέβαια ότι ο Λένιν (αν έχουν διαβάσει) έλεγε πως «επαναστατημένοι αριστεροί και παραδοσιακοί Εθνικόφρονες είναι:… Χρήσιμοι ηλίθιοι…». Κατεβείτε, αντράκια μου, απ’ τα «κεραμίδια» του 4%... «μεγαλώσατε» (για την ώρα). Σεβαστή η «αγωνία» ΣΑΣ Σεβαστό το… «δημοκρατικό ενδιαφέρον» ΣΑΣ Σεβαστή η «άρνηση» ΣΑΣ για την ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ εγκατάσταση, ώσπου να απελαθούν, οι Λαθρομετανάστες.

Σεβαστό το…. « όχι» ΣΑΣ για… την Αμυγδαλέζα, για… την Κόρινθο, για… την Βόρεια Ελλάδα, γιατί (αυτά που όπως… λέτε) είναι… ΓΚΕΤΟ. Δεν άκουσα, αριστερά μου αντράκια, την… ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ!!! Καθώς… πρέπει… να γνωρίζετε πως η όποια άρνηση… χωρίς… ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ πρόταση… «ακουμπάει» λογικές και πρακτικές… ΧΟΥΝΤΑΣ!!!! Τι θα λέγατε ΑΝ σας πρότεινα, σεβόμενος την… «ανθρωπιά» ΣΑΣ, τον… «αλτρουισμό» ΣΑΣ και την… «αγωνία» ΣΑΣ για τους… συνανθρώπους το έξεις : Να μεταφέρουν τους λαθρομετανάστες, ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ώσπου να απελαθούν.. Η στα… «νταμάρια» του Αλαβάνου, Η στην… Άρτα την πατρίδα του Τσίπρα, Η στη Χίο στην πατρίδα του Κώτσακα, Η στον… Αστακό, στην πατρίδα του Δημητράκη Η στα γραφεία του «πονοψυχίαρη» Μητρόπουλου;;;

Ξέρω η απάντηση ΣΑΣ… θα είναι «κλασική»: Η ότι είμαι… Χρυσαυγίτης , Η φασίστας, Η ότι είμαι πρασινοφρουρός ΚΑΙ πως ΔΕΝ είμαι… Δημοκράτης …. Σαν… ΕΣΑΣ.

Αντράκια μου… ΔΕΝ μπορώ να… «καταπιώ»… ΑΥΤΟ που μου πλασάρεται για Δημοκρατία!!!!!!! Ευχαριστώ….. σκέφτομαι…. Μόνος ΜΟΥ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: